Lite uppdatering.

Flygresan hem gick bra
(null)

De första 2 dagarna när vi kom hem frår Cypern var jag med Max i skolan.
(null)

Perfekt att få prata ihop sig med de nya lärarna.

Annars har dagarna och veckorna rullat på.
Freja har börjat på ridskola.
Hon blev överlycklig när jag berättade
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag var i Karlstad med jobbet på RM. Utmanade de andra DHL kontoren i olika sporter sen middag o fest på kvällen.
(null)


Förra helgen fyllde Max år. 10 år helt galet!!
(null)
(null)
(null)
(null)

Just nu ligger jag och försöker kurera en envis förkylning som intagit kroppen i en vecka. Tappade rösten helt i veckan så fick inte fram ett ljud. Lite fel jobb att jobba på kundservice då😄🙈 men kunde sitta på mejl.
Men blev värre så fick gå hem från jobbet igår. Lagom kul helg😞



2018-09-15 @ 12:05:34 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Nu var det många som blev glada🤗👍 man skulle visst ha randigt på sig på festen😜 verkligen bra att du kunde va med i skolan. Och så kul för henne som hon längtat🐴👏

Mamma (2018-09-15 @ 15:47:18)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: