Lyckat 1-års kalas

Vi åkte hem idag på förmiddagen..Satte igång med tårtan direkt..och tur var väl det..Tog hur lång tid som helst..Sista gången jag täcker en tårta med glacyr..Shit vad knepigt det var..Blev inte alls som jag hade tänkt mig..Hade tänkt att lägga det direkt på rälsen men fick lägga det på tallrikar..Jaja den blev ju okej iallafall


Jag skickade iväg Toffi och Max till Ludde så jag fick lite lugn och ro här hemma..Fick den här söta bilden när Max gosar med Ludde


Fixade och donade som bara den..Bar in trädgårdsmöbler och dukade..20 minuter innan gästerna kom hoppade jag in i duschen..Inte alls stressad=) men allt blev perfekt..

Det var inte bara jag som fick paket. Världens sötaste Ludde som jobbar på adidas fick så dåligt samvete för att de grejerna som han och de andra hade beställt till Max inte hade kommit, så jag fick en supersnygg väska och linne..


TACK!!!

Det var ett supertrevligt kalas med en massa härliga människor..Och Max fick en massa fina saker..
Vi hade gjort en liten bakelse till honom som han skulle få smaka  på men fattade inte riktigt grejjen..

Här kommer en massa bilder från idag..
TUSEN TACK alla som var med idag



























Leker lite med paketen


2009-08-23 @ 20:46:20 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Vilket kalas Max, mamma är inte dålig på att fixa

och baka puss o kram ses imorgon.

Mormor (2009-08-24 @ 10:05:05)

Vi är mycket imponerade av tårtan!

Mona och Bertil (2009-08-24 @ 17:25:05)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: