Balkong bloggning

Just nu sitter jag på balkongen och bloggar..Underbart


Snart kommer det smultron


Och snöflingorna växer så mycket att de har börjat växa upp genom begonian..Mysigt


Igår hämtade jag hem Max.
Åkte ut på morgonen. Fick se några bilder från när de var i Tolg


Badar med Morfar


Han hade gått fram till en tysk familj på stranden och tiggt till sig baguette=)

Sen var de på pannkakshuset och åt




Han hade haft det kanon och blivit bortskämd som vanligt=)

Vi åkte till Korrö och åt igår sen var vi en sväng i Tingsryd på börjes där han fick ett par foppa tofflor i mini variant.

Det var superhärligt att få hem honom och han fick en massa pussar och kramar hela kvällen.

Idag jobbade jag till 2 sen hämtade jag honom på dagis.Sista dagen på sin avdelning innan han börjar på sommardagis.Så nu måste jag cykla och lämna honom=( Jaja får tänka positivt att man får lite motion..

Hubbe vår gamla bil gick ju inte igenom besiktningen utan vi bestämde oss för att sälja honom.
Vi lade ut honom på blocket igårkväll och idag sålde vi honom.
Det var faktiskt riktigt jobbigt att se honom rulla iväg för sista gången


Vi fick en liten slant för honom iallafall och får tacka för de senaste 7 åren han har vart i familjen!!!

Annars har vi inte gjort så mycket.Vi har faktiskt bara vart inne i eftermiddag.
Max var jättevarm när jag hämtade på dagis och det kokade på baksidan.Måste vila lite från solen



Var och handlade innan och nu tar de bara 15 kr litern för jordgubbar..klart man klämde till med 2 st.
Så jag och Toffi tryckte precis i oss med mjölk, socker och grädde..precis som de ska ätas=)

Imorgon är vi bjudna till David och Alex i skir och ska grilla på eftermiddagen. Det vankas hemmagjorda hamburgare..mm..vattnas redan i munnen..

Godkväll

2010-07-02 @ 20:57:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

DEt blev lite tyst här när godingen åkt hem.

Vi hade mysiga dagar. Fin blomlåda och trevlig helg

många kramar.

Mormor (2010-07-03 @ 09:36:48)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: