Nu är jag själv med Freja. Vi kände att vi...

img_1115 (MMS)

Nu är jag själv med Freja. Vi kände att vi ville ha hem Max så mamma och pappa kom hit nu ikväll med honom. Han var jättenyfiken och gosade med lillasyster. Nu har dom som sagt åkt och vi tjejer är kvar. Trodde hon skulle sova hela eftermiddagen men hon har vart vaken en bra stund nu. Amningen verkar funka hittills. Hon har ätit flera gånger. Känns jätteskönt. Jag har haft en jättejobbig eftermiddag med sjukt onda eftervärkar som gjort bra mycket ondare än förlossningen. Har legat och gråtit och nästan fått panik av smärtan. Fick starkare medicin och akupunktur som lättade något iallafall. Nu ska jag försöka vila lite. Har inte lyckats sova något så man börjar bli sliten. Kram på er och tack igen för alla grattishälsningar



2010-10-14 @ 18:33:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vad härligt och se henne hon var så fin på alla

sätt. Kul hon var en kopia av Max, hon var ju vaken

hela tiden. Så fick man ju ta första bajsblöjan det

var inte mycket och hålla i, jätte mycket med kramar.

Mormor (2010-10-14 @ 21:18:14)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: