Tröttkeps!!

Shit jag är helt slut!!
Dagen har verkligen rullat på i ett..
Satt en sväng på balkongen..
Iväg och lunchade. Direkt vidare till sjukgymnasten.. Idag va det fullt ös med massa nya övningar så hade riktigt ont när jag åkte därifrån..
Kul att även höra idag att jag klarade flera saker som de inte hade räknat med att jag skulle fixa..

Åkte hem till Camilla och Felicia för lite glass i solen på altanen..
Hämtade barnen på dagis och åkte direkt till Thilda. Max ville leka med Theo.. Blev en massa hopp på studsmattan..
Va hemma lite efter 6 så fixade lite kvällsmat..
Lade dom vid halv 8 men det är först nu som dom har somnat..
Blir nog inte särskilt sent för mig heller!!



2013-05-16 @ 21:34:14 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Inte ungar på att du är trött, verkligen fullt upp kram.

Mamma (2013-05-16 @ 22:12:23)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: