Härlig dag

Det har funkat över förväntan med att sova i egen säng. Hon kom bara in en gång inatt oxå för att få en kram och somnade sen om.
Båda kom in till mig idag vid kvart i 8 för lite morgonmys i sängen framför tv:n.

Max kompis Elie kom och lekte några timmar innan jag körde honom till mormor o morfar i Lessebo.
Jag o Freja åkte upp en sväng till Samarkand och Maxi och shoppade lite gott till kvällen.
Hon har vart som en solstråle hela kvällen och man märker hur hon njuter av att få vara själv om uppmärksamheten. Vet inte hur många ggr hon har sagt: mamma det är bara du och jag:)

Ikväll fick hon världens skrattanfall och bara gick och garvade åt sig själv:)

Max hade det jättemysigt i Lessebo med film och popcorn.

Tror faktiskt att det blir tidigt i säng för mig ikväll.. Är jättetrött..
Ska bli mysigt med bion imorgon.

Kram kram



2014-02-08 @ 21:33:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: