Måndag

Idag togvi sovmorgon tills kl 9. Åt frukost innan jag körde dom till Christopher.
Lade mig en stund i solen innan molnen började komma in.
Började på sista delen i Hammarbyserien. Där har ni verkligen ett bra boktips.
Åh älskar sommaren då jag oftast kommer in i ett bokstim.
Är inne på tredje nu i sommar.

Ikväll gick jag o mamma på bion Livet efyer dig.
Har läst boken som är supervra men ville även se filmen.
Det va en härlig snyfthistoria och hela bion satt o snyftade o snorade.
Nu är det dax att ta en tidig kväll.
Ska läsa lite men är supertrött.
Imoegon blir det Öland igen o Talludden med Jossan o Rickard.
Bjuder på lite bilder från när vi firade mig i Lessebo i Fredags och öven från lördagen då vi bara va kvar där o slappade.



2016-08-01 @ 21:40:07 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Blev mysig kväll med lite kalas. Och slö lördag med lite av varje. Trist med regnet annars hade de kanske fiskat lite längre.😘🎂🎁🍹🎣📖

Mamma (2016-08-01 @ 22:29:46)

Blev ju trevlig överraskning med bio🎥👍😍

Mamma (2016-08-01 @ 22:36:24)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: