Veckan som gått

Fredagen fortsatte i sjukdomens tecken likaså lördag. Lördag morgon va dom nästan feberfria. Lämnade dom hos deras pappa. 
Låg i soffan hela lördagen. Åkte hem till Ida på kvällen o kikade på mellon.
Va supertrött på Söndagen oxå.
Har kännt mig krasslig ända sen förra veckan o bara väntat på att det ska bryta ut.
I måndags åkte jag hem till Camilla efter jobbet. Blev bjuden på mat. Kul att se hennes småtjejer. Va ett tag sen.

Kände mig jättehängig på tisdagen och gick hem efter några timmar och va hemma igår.

Idag jobbade jag. Är i ett sånt mellanläge. För pigg för att vara hemma men nästan för trött för att vara på jobbet..

Va så sugen på våfflor nu ikväll så kunde inte låta bli😊

Imorgon kommer kidsen👏🏻💗







2016-02-18 @ 20:10:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hoppas ni får en friskare vecka😍

mamma (2016-02-19 @ 08:04:45)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: