Boda Borg

Hade en superkul dag igår på Boda Borg.
Körde från Växjö vid 9 så vi va där bär det öppnade vid 10.
Körde några timmar innan vi käkade lunch. Tacobuffé. Körde några timmar till. Lite glasspaus sen körde vi järnet tills det stängde kl 17.
Mitt lag klarade 14 av 16 rum✌🏻️
Det va en del saker jag inte kunde göra men fick heja på bäst jag kunde😊

När jag kom hem va Max jättehängig. 39,5 i feber o jättehostig. Han hade krupit ner o va kokhet.
Lämnade barnen hos Christopher igårkväll eftersom jag började tidigt idag.

Jobbdagen gick fort. Åkte upp till Samarkand och handlade fjädrar till körsbärsriset.
Har länge tänkt köpa såna fjädrar och nu tog jag tag i det😊











2016-03-14 @ 20:22:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Bra att det blev lyckat. Ja stackars Max denna sega hosta och feber. Jättefina fjädrar köpte ngt liknande förra påsken fast hel vita.🏆😪🐣🐓

Mamma (2016-03-15 @ 21:15:40)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: