Göteborg

Satte mig på tåget i fredags. Det va bara 10 min försenat. Skönt. Så skönt med SJ regional inga byten så bara sätta sig och slappna av.
Är uppe o hälsar på Christian en kompis jag lärde känns förra året som bor här.
Han hade fixat mat tills jag kom.
Blev vin och soffhäng.
Igår vaknade vi till strålande sol.
Begav oss först till Botaniska trädgården och kikade. Sen vidare till Slottsskogen och strosade. Såååå fint där.
När jag va uppe förra året hittade jag ju ett glutenfritt bageri som gjorde världens godaste vaniljbullar. Ringde och lade undan 2 som vi åkte förbi och hämtade upp.
Vidare och käkade lunch i solen på en uteservering.
Underbart.

Åkte hem o vilade lite innan vi åkte ner på stan och spelade shuffelboard.
Skitkul. Har aldrig spelat innan. Typ som curling fast på en bana på ett bord.

Nu har vi precis käkat frukost. Tanken är att bege oss till stan o gotta oss lite i solen innan mitt tåg går hem 16:00














2016-03-20 @ 11:12:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysig helg du haft. Gott med vaniljbullar. Tur med tåget🌞😘🌹🚈

Mamma (2016-03-21 @ 18:14:34)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: