Kärring💗

Usch hade en fruktansvärd lämning med Max idag. 
Jag grät, han grät. Brukar inte vara så blödig men idag kunde jag inte hålla tillbaka.
Han har svårigheter ibland då det är lämning att han ska äta frukost innan skolan.
Hoppas på en bättre dag imorgon.

Har ringt för fullt på jobbet idag. Nu är det klart att jag ska påbörja utbildning för nästa steg som kallas godssök. Nu sitter jag på pris och bokning så nästa steg är då vi har hämtat upp godset och frågor gällande leveranser. Kul att gå vidare.

Imorgon ska de ha lite påskfirande på dagis så Freja ville prova redan ikväll och klä ut sig😊🐔💐
Skönt att bara jobba halvdag imorgon. Kompar på em då det är utbildning på BUP igen.
Sen långledigt tills tisdag👏🏻👏🏻







2016-03-23 @ 20:46:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Usch så jobbigt för rr båda. Spännande med nytt på jobbet. Sötaste kärringen. Skönt med långledigt 😢😍🐓🐣

Mamma (2016-03-23 @ 22:17:15)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: