Operation😔

Började dagen med att ta röntgenbilder kl 9. Redan dÀr sa dom att det inte ska se ut sÄ.

Satte mig och tog en fika i vÀntan pÄ undersökningen.

Fick höra att det hade förÀndrats sen sist. Att broskytan hade minskat vilket det kommer göra med tiden.
NĂ€r han kĂ€nde pĂ„ knĂ€t va det inte bara pĂ„ sidan utan Ă€ven i knĂ€vecket det stack ut😔
BestĂ€mdes att jag ska sĂ€ttas upp i kö för operation. TyvĂ€rr rĂ€cker det inte med titthĂ„lsoperation utan dom mĂ„ste öppna upp allt igen😔 
Det blir inte alls lika omfatta operation och jag kommer fĂ„ röra pĂ„ det direkt men fĂ„r rĂ€kna med nĂ„gra veckor pĂ„ 2 kryckor och nĂ„gra med en krycka. 
Vet ej nÀr det kommer bli av. Han förstod mig att jag ej vill göra det mitt i sommaren sÄ fÄr jag tid dÄ fÄr jag skjuta pÄ det till hösten..

Inge kul att höra men det va fint vĂ€der idag ialllafallđŸ˜Žâ˜€ïž
Hann sÀtta mig en svÀng pÄ balkongen innan det va dax för förÀldrautbildningen pÄ Bup igen. VÀldigt givande idag oxÄ.






2016-03-17 @ 16:42:54 Permalink AllmÀnt Kommentarer (1)



Kommentarer

Usch trist op igen. Kul att mötet var givande. Riktigt fin dag vi satt ute i NĂ€ssjö ocksĂ„.😱😎🌞

mamma (2016-03-18 @ 08:19:11)


Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: