Sushikväll

Jossan o Carolina och Wilma kom hit en sväng ikväll och käkade lite sushi.
Wilma va på strålande humör😊

Usch Max är fortfarande dålig. C hade tagit honom till barnakuten idag. Han hade fått inhalera och få kortisontabletter. Hoppas att det släpper snart för honom.
Sen hade även Freja fått 39 graders feber😔 dessa sjukdomar🤒

Imorgon ska jag till röntgen och ortopeden. Se vad dom säger.

På fredag åker jag till Göteborg och hälsar på en kompis. Blir en spontantripp. Kom på att jag fick ett sånt resenbevis när tågresan förra våren blev inställt och den går ut i April så lika bra att passa på😊
Ska låna en väska av Hanna grannen. Den här söta lappen väntade på väskan utanför min dörr😊








2016-03-16 @ 22:05:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: