Vab och röntgentid

Igår ringde jag till Ortopeden igen och de sa att de hade bokat in både röntgentid och undersökningstid nästa torsdag. Det trodde jag inte jag skulle få tid så snabbt.
Får se vad dom säger.

Igår följde Max med en kompis hem efter skolan. Hämtade honom på kvällen. Det hade gått superbra och hans mamma sa att det va längesen hon hört Melvin skratta så mkt😊

Har märkt att Max har börjat hosta igen och idag ringde de från skolan och sa att han hostade jättemkt trots att de gett honom medicin.
Så jag fick hämta honom.
Blev lite mys i soffan innan vi hämtade Freja på dagis.
Åkte ut till Lessebo och lämnade Max så jag kan jobba imorgon.
Egentligen hade vi planerat att äta på Pizza hut med David Alex o Vera men vi flyttar fram det istället. 
Vi åkte ändå hem och hälsade på dom. Så underbart att dom har flyttat tillbaka till Växjö👏🏻😊

Imorgon ska Freja följa med en kompis hem efter dagis.
Hoppas att Max är piggare imorgon✊🏻










2016-03-10 @ 20:51:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysigt och träffa kusin Vera. Trist med hans hosta men vi myser här både ute o inne. Kul för Freja. Bra att du fick komma så snabbt😊

mamma (2016-03-11 @ 13:42:47)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: