Veckan som gått

Veckan har rullat på. Har vart krasslig. Hostat o haft superont i halsen.

Igår kände jag mig piggare så då va det fullt upp.
Träffade Mia för en fika på Espresso House. Superhärligt att träffa henne.
Åkte o handlade o fixade mat.
Va inne en sväng hos Hanna grannen sen hem till Jossan på kvällen.

Idag tog jag sovmorgon och åt långfrukost. Älskar mina tulpanlökar som blommar för fullt💐

Tog Freja till cirkusgympan ikväll. Hon tycker det är superkul men är sjukt mammig så jag måste vara med..

Ursäkta om vissa tycker bilden nedan är läskig men då får ni skrolla vidare snabbt.
Jag har märkt länge att mins skruvar i knät börjar typ skruva ut sig. Har typ skjutit det framför mig men senaste månaden har det krupit jättemkt nu ser o känner man både plattan och skruvarna så i fredags ringde jag ortopeden. De ska ringa upp i veckan.. Usch är livrädd för att de ska in i knät igen😔








2016-03-06 @ 19:03:00 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Skönt att du kunnat jobbat o att du mår bättre. Usch som knät ser ut. Härligt att barnen kommer imorgon😍

Mamma (2016-03-06 @ 19:46:25)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: