Bilhelvete

Alltså fan vad jag är less på detta🚗

När jag kom hem från IKEA började den sär jävla lampan att lysa igen. 
Så det blir snällt att lämna in den på verkstad för FEMTE gången sen i Maj😔


Veckan har vart lugn.

Jobbat sen slängt mig i soffan när jag kommit hem. Va hemma o träffade Jossan o Lasse en sväng.

Jobbade idag sen åkte jag en sväng till IKEA. Tänkte jag skulle överraska Freja med ett skrivbord. Hon är ju en stor tjej nu☺️
Blev jättebra.

Blev även en massa annat smått o gott





2017-09-16 @ 21:09:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja så tråkigt med bilen. Freja blir säkert jätte glad hon som älskar och pyssla måla skriva😱😘👌

Mamma (2017-09-17 @ 21:26:04)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: