22 grader=)

Trodde inte mina ögon när jag kikade på termometern idag när jag kom hem från stan 22 grader..
Var nere och fikade med Thilda och Theo på Askelyckan







De följde med hem och käkade.Gjorde ppotatismos i ugn med köttfärsblandning och riven ost uppe på...enkelt och gott..

Vår bil har krånglat lite sista tiden..och nu senast vi körde med den lös motorlampan så jag lämnade in den för felsökning på Atteviks..FAAAAAAN det kommer kosta oss 5500 spänn att fixa..blir så jäkla trött på det..Men det är väl bara till att betala och se glad ut..
Trevlig kväll

2009-04-14 @ 20:43:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

tack för idag! Som sagt, maten va riktigt god! Jäkligt tråkigt med bilen.,...

Ses på torsdag!

Kram


URL: http://thilden.blogg.se/
thilda (2009-04-14 @ 23:04:42)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: