3 dagar kvar=)

London börjar närma sig med stormsteg..Ska bli riktigt skoj..Åker från Växjö fredag morgon 06.30..Planet lyfter från Kastrup kl 12..sen blir det London Zoo när vi kommer fram..Hoppas vädret håller i sig..

Måste bara lägga in denna bilden som jag glömde..Vi var och hälsade på min mormor och morfar när vi var i Lessebo..här leker gammelmorfar med Max..de är ute och promemenerar


Igår var jag och Max nere på stan på förmiddagen..kikade runt lite bland alla andra mammor som hade fått barnbidraget..Hittade en söt keps till Max




Idag var vi nere på stan igen..Fikade med Anna..Hennes mage bara växer och växer..
Jag och Max åkte ut med mat till Toffi som han glömde hemma..Åkte upp en runda till skopunkten och fyndade 3 par betala för 2..Köpte 3 par fina sommarskor som endast kostade 348:- det kallar jag kap=)


Imorgon ska vi kanske träffa Thilda och Theo..Annars blir det bara lugnt..Packa lite mer..Var och handlade en massa burkmat och ersättning på tetra idag..Är så glad att jag har hittat ätklar gröt på burk som Max gillar..den och ävern ersättningen kan ätas i rumstemperatur så vi slipper dra med vattenkokare..riktigt skönt..
Nu känns det som John Blund är på intåg..

Godnatt

2009-04-21 @ 21:52:36 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Haha vi ha verkligen samma klädsmak till våra små pojkar! Vi har med köpt den kepsen! hehe :)

Hörs imån!

Kram


URL: http://thilden.blogg.se/
thilda (2009-04-21 @ 22:00:07)

Nu blir gamelmorfar glad. Fin keps också min

smak kram puss.

Mormor (2009-04-22 @ 09:35:28)

Han är ett riktigt charmtroll

mormor din börjar bli riktigt haj på data:)

Rita (2009-04-22 @ 12:26:13)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: