Äntligen vågar man visa sig ute

Erika klippte och färgade mitt hår idag=) Tyvärr mamma och mormor..fortfarande mörkt..De tycker att jag ska ha ljust hår igen..är faktist lite sugen men det är ett alldeles för dyrt projekt för min plånbok..Men Erika är jätteduktig..Det är mörkbrunt med lite rödare nyans i och bara klippt topparna..sparar till långt igen så jag kan föna det lockigt..

Igår var vi ju på påskmiddag hos familjen Grip..Man åt så mycket så man rullade därifrån..Så kul att höra när Barbro och Gillis berättar historier..som ett äkta gift par avbryter dom varandra konstant=)

Nu börjar Whipeout igen och sen är det dax för film..Deathrace tror jag den hette..
Imorgon är vi bjudna till mina föräldrar på middag..Mamma brukar alltid hitta på något kul och gott..

Ciao



Sover gott


Busunge




Max ska hjälpa mamma med tvätten



2009-04-12 @ 20:37:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: