Bakstuga

Nu känner jag mig som en riktig bullmamma..haha..Igår bakades det fransbröd och idag har jag bakaten massa kanelbullar..både smör socker kanel kardemumma och mandelmassa inuti..mums så nu har jag lite i frysen så det klarar sig ett tag.




Nu ligger max ute i vagnen och sover


och isbjörnen Asti vaktar


Det är så skönt när man är här och bara kan köra ut honom i vagnen på gräset så han får sova gott..
Måste bara lägga ut den här fina vårbilden som pappa har tagit..


Vi stannar här inatt oxå sen kommer Toffi imorgon så ska vi åka ut och äta i Korrö..Hoppas dom har fått in laxplankan de hade förrförra sommaren..saknade den förra året..
Kanske skriver lite till ikväll annars hörs vi imorgon

2009-04-17 @ 13:15:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: