Feber inatt

Jag åkte ut till mina föräldrar igår eftermiddag och hämtade Max..blev lite fika promenad och solning på altanen..
Han hade varit ganska gnällig och när jag tog tempen på honom fick jag förklaringen..38 grader,,Inte så mycket men tillräckligt för att påverka honom..Han ligger aldrig över 37 i vanliga fall..
Så inatt fick han sova i min säng..inte mycket sömn för någon av oss..Men han hade bara 37,4 när han vaknade idag så det är skönt..Antar att det är tänderna som spökar..kan dom inte komma upp snart..

Vid 11 ska vi till Emma och lilla Alice imammagruppen..Alltid lika kul att se hur folk bor..Thilda kommer nog hit en sväng innan..Så nu ska jag byta blöja på Max (inte den luktfria varianten tyvärr) och sen slänga i mig lite frukost

på återseende

2009-04-02 @ 09:21:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: