j-la getingar

Jag blir tokig!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla som känner mig vet hur rädd jag är för getingar..Det bästa med våren är att dom jävlarna fortfarande ligger och sover..men NEEEEEEEEEEJ inte där jag är..
Gav Max mat och lade honom för hans vanliga tupplur på efermiddagen..han somnade direkt..skönt..såg fram emot en härlig solstund på balkongen..Den är ju alltid ledig på dagarna när alla andra jobbar..haha..
Satte mig och blundade..mmm.härligt..efter 5 minuter hör jag surret..tittar upp och ser en massa getingar..5st äckliga håriga flyfän cirkulerar runt runt balkongen..jag blir TOKIG...att man aldrig kan få vara ifred..
Det slutar med att jag får flytta in stolen i trappuppgången


Solen går precis in genom dörren


men skönt var det


Imorgon är det först mammaträff sen åker vi till Lessebo..Ska sova där mellan torsdag och fredag..Ska baka en massa..Toffi skulle egentligen åkt till Stockholm och gått på Ice cube så då skulle vi sovit där mellan torsdag-söndag..men sen när bilen pajade så avbokade han det..men mamma och pappa hade redan ställt in sig på att vi skulle komma..handlat hem en massa välling och puréer..så vi sover där en natt iallafall..

kram

2009-04-15 @ 15:26:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: