Jag älskar mina underbara föräldrar

Hoppas ni vet det Mamma och Pappa!!!

Jag och Christopher funderade lite och kom fram till att Max har ju egentligen inte så mycket utbyte av London...Blir ju i princip att sitta i vagnen hela dagarna och alla rutiner rubbas..så vi kom fram till att han får stanna hemma..Mina underbara föräldrar hade tidigare erbjudit sig att passa Max så jag kollade och det var okej..Känns som det blir bäst för alla..Vi kommer kunna njuta mer utav resan och han kommer ha det underbart och bli bortskämd hos mormor och morfar..men GUUUUUUUUUUUD vad man kommer sakna honom..Dom får skicka en massa bilder till mobilen..
Får väl kolla så att pappa kan med mobilen=) Ska åka ut dit imorgon..Tänkte baka äppelskiver..ett danskt recept som är typ som munkar som man doppar i florsocker..Min mormor brukade göra det när jag var liten..Har fått låna hennes speciella järn..finns inte att få tag på här i Sverige..

Idag har vi varit nere på stan igen och träffat Thilda och Theo..Shoppade en cool sommardress till Max..sen satt vi på Askelyckans uteservering hela eftermiddagen..Thildas kompis Natha gjorde oss sällskap..





Nu ska jag gå och packa ihop de sista sakerna till Maxiboy..
Kanske hinner med ett sista inlägg imorgon innan vi drar till LONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-22 @ 21:17:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: