Korrö

Börjar med lite bilder från mammaträffen i Torsdags..Max har börjat sitta nu..fast man får passa honom..








Idag var vi och åt på Korrö..Jag,Pappa, Toffi och Max..Mamma var i Ullared..Det var riktigt härligt..Första restaurang-besöket för max..Vi satt ute på uteserveringen och Max sov gott i sin vagn hela tiden..Jag käkade laxplanka..så j-la gott..













Mätta och belåtna åkte vi hem..Toffi åkte vidare till Växjö och jag och Max stannade kvar tills mamma kom hem från Ullared..Max fick en massa fina saker..
Kom hem och såg att vi är bjudna på Bröllop i Augusti..Jenny och Marco ska gifta sig här i Växjö..Ska bli jättekul..
Nu ska jag hoppa in i duschen..Max kissade på mig innan när jag bar honom från skötbordet till badbaljan..lille busungen..

trevlig kväll

2009-04-18 @ 21:29:13 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Vilka härliga bilder från Korrö .

Mormor (2009-04-19 @ 19:22:47)

Vilka härliga bilder från Korrö.

Hoppas att maten smakade bra.

Vad åt du Max?

Mormor (2009-04-19 @ 19:32:27)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: