Nu är det vååååååååååååååårrrr

Var och kollade på nya bond-filmen och käkade godis hos Janne i fredags.Den var faktist bra..
Max fick ett par snygga hörsel-kåpor av farfar..Vi börjar ju semesterveckan 29 i Melbystrand med en stcc tävling..då måste han skydda sina söta små öron



Vi började lördagen med att byta däck på bilarna och göra dom fina..Ja jag stod och solade och Max sov gott



Sen blev det promenad för hela familjen runt sjön..helt underbart..15 grader och vindstilla





Toffi vägrade va med på kort


Efter promenaden blev det glass...aldrig fel..
Tog det bara lugnt resten av dagen..lagade supergod mat och myste..

Idag var jag och Max och fikade på Askelyckan med David och Alex..



Max tyckte det var roligare att spana på folket på storgatan




Max har börjat bli gnällig i vagnen så det känns som det  vore dax att byta till sittvagn..Gjorde det och tog premiär-turen ikväll. Han gillade det..





Just nu sitter jag bänkad framför wipeoute med knäckemackor och favorit-teet mango-peach..Är typ beroende av det=)
Max sussar gott i sin säng efter en gnällig dag..Hoppas han är gladare imorgon..
Då ska vi hem till Lessebo och på kvällen kommer Anna,Erika, Esa och Cai på fika..Har inte bestämt mig än vad jag ska bjuda på..vad som kan toppa kladdkakan från förra veckan..Tror jag vet vad det blir men håller det hemligt eftersom de kanske läser det på bloggen annars..

Nu ska jag fortsätta avnjuta mitt goda te..Hoppas ni får en bra början på veckan

2009-04-05 @ 20:40:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: