Påsken är här

I torsdags så var ju Sara här..jättekul att träffa henne..



Sen var det dax att åka till sjukhuset för röntgen av matstrupen..ush stackarn det var jättejobbigt för honom..han var tvungen att ligga på mage vilket han hatar..men till slut lyckades dom få några bra bilder..men vi fick inga svar utan får vänta tills läkaren hör av sig..

På kvällen var det tjejfest hos Ida..Hon och Jonna hade 25-års fest ihop..det var riktigt kul..och en massa god mat..




Ja må de leva


Lektime


Idag har vi varit i Nässjö hos släkten..Lika kul som vanligt att träffa alla då vi endast träffas 2 gånger per år vissa av oss..och mina söta små kusinbarn bara växer och växer..
Så himla gulligt av faster Mona att baka chokladbollar paj och bröd till mig..TACK..och nu är jag duktig och uppdaterar lite=) Hon tyckte att det var dåligt av mig att inte uppdatera varje dag..haha..


Äldsta kusinbarnet Matilda


Kusin Mia med kusinbarnen Julia och minstingen Joe


Kusinbarnen Nathalie och Pontus med mamma Catta


Promenad i det underbara vädret..en glass råkade slinka ner i magen på vägen


nehe nu går ögonen i kors på mig så det är dags att krypa till kojs..
Hoppas på en solig dag imorgon..På eftermiddagen blir det påskmiddag hos Toffis systers mans föräldrar..haha hängde ni med=)
kram och godnatt

2009-04-10 @ 23:18:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: