Regnig dag spenderad med Thilda och Theo

Vaknade upp till ett riktigt regnigt Växjö..blä..inge kul alls.
Jag och Max åkte till Thilda och Theo på förmiddagen..De åt gröt båda 2 vid 11..sen somnade dom vid 12..Thilda och jag hann fika klart..kolla en massa roliga foto-album och äta i lugn och ro innan båda vaknade nästan exakt samtidigt kl 3...
Kul att dom ställde sina mat och sov-klockor efter varandra..
Va inte hemma förrens halv 5..tiden går fort när man har roligt=)
Det är så kul nu när dom börjar upptäcka varandra lite mer..







Theo har börjat åla och hade backat in under pallen


Imorgon ska Sara som pluggar i Linköping komma hit vid 10..har inte träffat henne sen Max dop så det ska bli riktigt kul..
Sen följer Max mormor med till sjukhuset vid kl 13..och på kvällen är det PARTY-TIME..
Ida och Jonna ska ha 25-års fest..en riktig tjej-fest..ska bli grymt kul..Sen på Fredag ska vi åka till Nässjö till min faster och hennes man..Mina kusiner och kusinbarn från Karlstad och Stockholm kommer oxå..ska bli jättekul att träffa dom..
Vissa av dom har inte träffat Max än heller så de är säkert nyfikna på honom..
Nu tror jag det är dags att krypa i säng

god natt

2009-04-08 @ 21:29:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: