Saknar redan Max=(

Åkte ut till Lessebo i morse..Åt middag sen gjorde jag äppelskiver..Först gick det sådär..Det var ju faktiskt första gången jag testade..men efter ett tag fick jag kläm på det..och det blev grymt gott..





Åkte hem nu på eftermiddagen..ush jag fick bita ihop för att inte börja gråta..min lilla älskling..kommer inte träffa honom förrens måndag..
Nu ska jag iväg och byta ett av sko-paret jag köpte...När jag skulle ta på mig dom idag upptäckte jag att jag hade fått en 38 och en 40..åhhhhhhhhhh jobbigt..
Sen blir det till att packa det sista ikväll..åh längtar som bara den nu..
Hörs när vi kommer hem från London
'KRAM KRAM



2009-04-23 @ 16:35:07 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Tack för de goda kakorna.

morfar (2009-04-23 @ 18:08:38)

Kakorna testar vi gärna i Tolg. Ha det så bra i London. Du vet ju att sonen är i goda händer.

mona (2009-04-23 @ 19:14:45)

Jag känner Natha som du var ute och fikade med häromdagen. Hon skickade över bilder på Johanna och Max till mig igår. Det är en fin son ni har.



Ha det så roligt i London!

Anders K (2009-04-24 @ 10:36:29)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: