2 Badpojkar

Idag tog vi det lugnt på förmiddagen.Max var rätt trött eftersom han sov dåligt inatt..Fick sova inne hos mig..
Så imorse vaknade jag av en fot i huvudet..förvisso en rätt söt sådan...

Sen åkte vi ut och lämnade matlåda till Toffi..och åkte och klippte klorna på Spike..Det går bättre och bättre för varje gång. så det känns skönt..Han skriker ju inte längre iallafall..Det är helt klart värt 75 kr..

När Toffi kom hem tog vi en cykeltur igen vid I11-området..cyklade bort till Bergunda och vände..
Sen blev det bad för båda killarna när vi kom tillbaka





Nu har lilleman fått sin välling och sitter och myser med pappa..


Jag tror jag ska fixa mig lite Haoulomi-mackor..
Jag käkade det innan..Stekte osten tillsammans med brödskivor..sen stekte jag små plommon-tomater och hade överst på mackorna..GRYMT gott..känns ju onödigt att haloumin bara ska ligga i kylskåpet=)

Trevlig kväll

2009-08-03 @ 19:10:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: