beroende av plommon??

Som jag skrev i tidigare inlägg har mamma och pappa sjuuukt goda plommon..Det är inte varje år det blir något..kommer faktiskt inte ihåg senast..Så när jag satt hemma innan vid köksbordet och tänkte tanken att det kanske dröjer flera år innan jag får smaka dom igen..då tog det inte många sekunder innan jag lyfte luren och ringde mamma och pappa och hörde om vi fick komma=) Och självklart fick vi det..

Så vi har haft en mysig kväll..Jag har väl typ tryckt i mig 20 plommon minst.Känns så hemskt när man går och plockar på trädet och inser att man inte kommer ha tid att äta upp alla innan dom ruttnar...
Haha nu får det vara nog babblat omplommon..Lilleman somnade gott för enliten stund sen..
Idag gjorde han ett nytt framsteg. han satt på golvet framför mamma..tog tag i stolen och reste sig upp till stående..HUR nöjd som helst!!!
Här kommer lite bilder från ikväll..Måste baralägga ut denna söta bilden från när Max var här när vi var på bröllop..
och just det..ÄNTLIGEN har 3:e tanden ploppat upp..underbart..

Här är från då de var barnvakt tidigare


och en kavalkad av badbilder från ikväll










nybadad och väntar på välling




imorgon åker vi hem påförmiddagen så jag kanbörja fixaoch dona inför kalaset.Vi blir 22 personer så det är lite att fixa..

hejsvejs

2009-08-22 @ 20:17:24 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Godingen det är alltid roligt när du kommer,

puss o kram.

Mormor (2009-08-23 @ 10:20:32)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: