BVC och Max 11 månader

Glömde ju bort att skriva att Max fyllde 11 månader igår=)




Vi åkte till vattentornet på Teleborg igårkväll..Men Max tyckte mest det var läskigt,..trodde han skulle hoa en massa men det var vi som hade roligast=)









Idag var vi på BVC..Nu väger han 9350g och är 73 cm lång..Han följer kurvan perfekt så det känns bra....
Resten av dagen ska eventuellt spenderas med först Thilda och Theo och sen en promenad med Anna,Ebba och Erika..

Imorgon ska jag ringa till Lund och kolla om Max har fått någon operationstid..Antingen bloggar jag ikväll annars blir nästa inlägg så fort jag har pratat med Lund..Skulle ringa imorgon eftermiddag..
Nu ska jag gosa lite med Max..Blev ju lite omställning från att ha vart i centrum nästan hela helgen tills bara ha mig..stackare..

kram

2009-08-10 @ 11:23:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Shit...han ser så stor ut jämfört med Oscar...men de är tydligen lika stora och han är bara 6 mån! Hoppas ni får en tid snart i Lund så allt är över och han kan pigga på sig!! Håller tummarna!!! :-)

agnetha (2009-08-12 @ 15:08:27)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: