fortfarande förkyld=(

Blir galen på denna förkylningen..Den vill inte släppa=(

Igår tog vi först en cykeltur till CityGross..Sen gick vi en runda på stan.Var ju tvungen att hitta något roligt presentpapper till Max present. max tycker det är superkul att åka hissen på HM när han ser mig i spegeln


Sen begav vi oss ut till Ryttartorpet där Hugo i mammagruppen och hans föräldrar Karolina och Lasse låg och solade.
Killarna tyckte det var kul att träffas tills Max ville låna Hugos bok..det var mindre populärt hihi




Vi åkte hem vid 5-tiden och gick en runda när Toffi kom hem..
Sen kom Cai förbi och stannade en stund..Det var alldeles för länge sen vi träffades..


Idag somnade Max om efter vällingen och sov till kvart i 8..Hoppsan pappa försov sig visst..
Vi gick upp och jag bakadekärleksmums med polkaströssel och dubbel sats glacyr



Max satt snällt och åt smörgås


Nu däremot börjar han bli uttråkad får väl gå och sysselsätta honom lite..
Får se vad vi hittar på idag..Blir väl packa och dona lite..

Hörs efter helgen om jag inte tar med mig datorn till Gränna..Känns lite onödigt kanske..men jag har ju er trogna bloggläsare jag inte kan svika..haha..men det ökar faktiskt hela tiden..Tror jag slog rekord i förrgår med 40 unika besökare och 83 sidvisningar på 1 dag..Kul att så många läser..

Hej så länge

2009-08-06 @ 09:23:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: