Heldag i Lessebo

Vi åkte ut tidigt eftersom Max inte ville somna om efter kl 6 idag..

Käkade frukost där ute..De hade hittat en gunghäst som min lillebror hade..

Sen bakade jag lite tills på Söndag..
Jag fick ett jättefint halsband av mamma och pappa i sen födelsedags-present. Jag hade ju bara önskat mig grejer till Max när jag fyllde år så de tyckte att jag oxå skulle få ett..

Vi stannade och åt kvällsmat..När man har en skogsmulle till pappa blir man alltid bortskämd med en massa gott.
Så det blev stekta kantareller och blåbär till kvällsmat


De har ett plommonträd med sjukt goda plommon..

Stora gula. Kan säga redan nu att jag vet vart jag kommer spendera natten.typ på toa..




Här myser han med mormor och morfar




Shit jag fick panik nyss..Han ligger ju alltid och trixar i sängen..rullar fram och tillbaka men han fastnade med benet mellan spjälorna och jag fick inte loss honom..Fastnade precis vid knät så jag fick vrida till för att få loss honom..ush läskigt men det gick bra..

Imorgon ska vi hem till farfar Janne och Ann-Britt och grilla..Ska bli kul att se hur hon bor..
Ska passa på att fira Max oxå..

hörs imorgon

2009-08-18 @ 20:11:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: