Nytt framsteg för lilleman

Efter att jag hade bakat klart cyklade jag och Max bort till David och Alex med lite fika..Han är så rolig när vi cyklade genom stan..babblar som bara den och möter man någon och hälsar så hälsar han oxå..





busminen




Vi cyklade hem och han sov en sväng..
Satt och lekte med en boll och testade om jag kunde lära honom leta efter den..
Efter 3 gångers träning lade jag bollen bakom honom och sa var är bollen??Och direkt vände han sig om och tittade på den..Sen stod vi under lampan och jag sa Lampa när han tittade på den.Då sa han :la..har sagt det några gånger innan oxå..vet inte om det är ett sammanträffande eller om han försöker säga det..

Alex och David kom till oss..satt och pratade lite..David och Toffi stack och tränade och jag,Alex och Max gick till City Gross..shoppade mat till Maxi-boy till Gränna..

Ikväll när Max hade somnat och jag satt i sovrummet ropade Toffi att jag skulle komma..Jag kikade in till Max i sitt rum och såg det här:


Han var hur glad och nöjd som helst över att ha lyckats ta sig upp själv..lilla älsklingen..

god natt

2009-08-06 @ 21:33:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: