Pyssel och knåp

Iförrgår var jag ju nere och träffade Anna och Ebba.Har glömt lägga ut bilderna



sötnosen Ebba sover gott i vagnen


och igår var det taco mys med David och Alex


sen kollade vi klipp från snickeriet och "Plötsligt i vinslöv" har ni inte sett det så sök på youtube..jag lovar ni kommer garva..

Vi har bestämt att vi ska ha Max 1-års kalas nästa söndag.Det blir för kompisarna och sen tar vi ett för släkten lite senare..
så jag satt i typ 3 timmar och snickrade ihop inbjudningskort..
Åkte till mamma och pappa i Lessebo idag och fixade resten..Passade på att baka lite kakor oxå..

Passade på att ta hem min gamla klocka jag hade på mitt rum. Mamma hade hittat den...sååå cool eller vad säger ni???


Nu hänger den i Max rum istället=)

Nu är det dax för lite kvällsmat..
tjolahopp

2009-08-12 @ 19:55:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: