Snosat bebis

Idag var vi nere på stan och shoppade lite kläder till lillen..Blev en grön plysh-dress med byxor och jacka..likadan som Max har=) så polarna får ha dom ihop sen..

I eftermiddag åkte vi och hälsade på underverket..hur söt som helst..och mamma upp i dagen..
Jag fick hålla honom och snosa..Det går verkligen inte att fatta att Max vart så liten..och ändå var han ca 1 kilo mindre..
Det är ju som sagt antingen en Lowe eller Colin..Jonna frågade vad jag tyckte och jag tyckte det såg ut som en Colin..
Här kommer lite bilder












Jag ringde Lund idag och sa att Toffi har polistesterna 2-3 September så att de inte lägger operationen just de dagarna.
Hon sa att eftersom han är i Kristianstad så försöker hon boka in så att han opereras måndag 7 September.Att vi åker till Lund på torsdagen 3 på kvällen.De tar en massa tester på fredagen och operationen sker på måndagen.Låter bra. Då kan vi passa på att hälsa på kusinen i Helsingborg..

Kram

2009-08-17 @ 16:40:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

min kusin är alltid välkommen till mig och även hans föräldrar. mamma hälasr med.



kramar frn noel

Noel (2009-08-17 @ 17:15:14)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: