Tips om gratis fotobok från FUJI

Jag har alltid älskat att ta kort vilket alla som känner mig är MYCKET väl medvetna om..Jag går även under smeknamnet "turist-Johanna"
Även fast digitalkameran har kommit är jag fortfarande lika flitig med att framkalla och ladda över bilderna till datorn..
Kan ju vara kul att göra något riktigt fint med dom.
 

I julklapp gav vi Max farfar en fotobok från FUJI från hela familjen..Det är jättekul för man laddar hem ett program där du kan fixa till bilderna själv..Välja vilken bakgrund du vill ha, och även skriva dit lite dikter och texter till bilderna..
Den blev mycket uppskattad, och jag har själv funderat på att göra en likadan själv..Det är verkligen ett perfekt present-tips till Mormor och Morfar kanske på barnbarnet. Eller en liten samling av söta foton till din respektive.

Av en slump halkade jag in på en blogg där jag fick tips om att få chansen att beställa en gratis fotobok från FUJI och jag nappade direkt..För att läsa mer om fotoboken och hur du kan beställa en själv går du bara in på deras sida med nedanstående länk:

 www.fujidirekt.se/fotobok

Jag tänkte jag ska göra ett album med Max första år..Ta med alla månadsbilder från födseln till 1-års dagen. även ta med de fina magbilderna vi tog i Melbystrand. jag älskar denna bilden



Kram



2009-08-24 @ 09:27:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: