15 månader- 6 staplande steg

Idag har han gått ännu mer..Från stående själv till att ta 6 steg mot mig..Det går jättebra bara han får hålla i en cd-skiva..



Lyckades fånga det på film--tyvärr får ni vrida på huvudet..men visst är han söt??

KLICKA PÅ LÄNKEN NEDANFÖR det tar en liten stund innan det kommer igång
http://www.youtube.com/user/spiketoffi#p/u/0/IKjTkGv-HF4


Idag var jag på massage..Det var huuuur skönt som helst..Jag bad honom att inte knåda för hårt så det var helt perfekt..Så nu är man helt avslappnad i kroppen..

Nu sover lilleman men när han vaknar ska vi bort till plantagen och köpa gran..
Vi brukar köpa ädelgran eller kungsgran..Då de är ganska dyra tänkte jag förra året att vi testar att köpa en vanlig och se om det verkligen är sån stor skillnad på barrningen---och det var det..Hade typ hela granen på golvet..Så i år blir det lite dyrare men mycket finare och mindre barrning..
Ja vi ska ju bara köpa den.-.inte sätta in den än..Riktigt så jultokig är jag inte=)

Visst är han snygg med sin tatuering??




Lilla hilliganen älskar ju att pilla på datorn..När jag stod och lagade mat innan så var han väldigt tyst..
Jag gick ut och kollade och hittade datorn såhär:



 

3 tangenter var borta..Tog ett tag innan man kom på vilken tangent som skulle sitta var..

Nu börjar det snart bli mörkt så hoppas inte han sover för länge så vi inte ser granarna

 

tjingeling



2009-12-09 @ 14:25:25 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

åå man blir tårögd när de tar sina första steg

Rita (2009-12-09 @ 14:36:04)

Åhh så söt, man ser på hans ansiktsuttryck att han tycker det är jättespännande! Verkligen speciell känsla att se...Härligt att ni ska vara med på nyår, mys!



Kram


URL: http://loweederfors.blogg.se/
Jonna (2009-12-09 @ 14:58:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: