Dålig uppdatering

Idag är det redan 3:e advent..helt sjukt vad fort det går..

Ledsen att jag inte skriver så ofta men man har fullt upp med jobb och sen vill man ju gosa med Max när man väl är hemma..

Jag har jobbat torsdag-fredag kväll plus lördag..I går eftermiddag kom Alex förbi på en fika..Sen åkte vi till Lessebo.

Myser med morfar


Glad Lucia önskar pepparkaks-gubben Max




Vi sov över och gick upp tidigt & kikade på Lucia på tv..jättefint..

Sen åkte vi till Tingsryd till Magdalenas föräldrar..Henrik, Magda och Noel var hemma dels för att hämta Noels dop-ängel..Så vi passade på att träffa dom en sväng



Ett kärt återseende för kusinerna









Det var en trött Max på hemvägen i bilen..Jag fick kämpa för att hålla honom vaken så han skulle sova hemma istället..

Det var svårt kan jag säga





På eftermiddagen var vi hos min mormor och morfar och fikade innan vi rullade tillbaka till Växjö..

Imorgon börjar arbetsveckan igen..Skönt med sovmorgon då jag jobbar kväll..

Hoppas ni har överseende med att det blir lite sämre bloggande vissa dagar..men ibland händer det inte så mycket=)

Godnatt

2009-12-13 @ 21:54:16 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Du goa pepparkaksgubbe du är för mysig kram.

Mormor (2009-12-14 @ 09:49:31)

Det var trevligt att ses i söndags. Söta de är tillsammans de små kusinerna. Nu är det inte långt kvar till jul. Nu ska jag passa på att fixa till mig när Noel sover. Vi hörs. Kram kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2009-12-15 @ 09:31:22)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: