Söker fodervärd

Har vart ännu sämre på att blogga senaste dagarna..

I lördags gick jag inte utanför dörren..Satt i myskläder hela dagen och snön yrde ner utanför..härligt!!!
På kvällen kom Cai förbi med fika..

(ledsen Cai men jag tog tydligen inte bilden från din bästa sida)




Igår jobbade jag extra..Det var lagom mycket folk så tiden gick supersnabbt..
Efter det åkte vi hem till Toffis syster på en mysig glöggfika..
Kusinerna Ebba och Nellie lekte som bara den med Max..

Idag har jag jobbat kväll igen ( vilket jag gör hela veckan) Det var sååå segt i slutet..Vi hade öppet 1,5 timme extra pga julhandeln..men det var inte en kotte efter kl 6..

Hittade dessa bilderna i kameran nu från i lördags kväll..Hur gosigt som helst..Det är max som har lagt sig så helt själv..Från början låg han som han skulle= huvudet på huvudkudden





Sen har jag en fråga till alla bloggläsare

Som ni säkert har hört funkar det inte med Spike och Max ihop..Och han har vart hos David och Alex..

Tyvärr kommer de ha svårt att ta hand om honom i vår och vi vet inte vad vi ska göra..

Därför ber jag av hela mitt hjärta att vi kommer hitta ett bra hem till honom. För bådas skull kommer det tyvärr inte funka..SÅ SNÄLLA  ni kan väl höra er för om någon ni känner har lust att vara fodervärd åt vår älskade Spike



Kram



2009-12-21 @ 21:41:39 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Gullegubben vilken sovstil ,hade du inte ont i nacken när du vaknade? kram.

Mormor (2009-12-22 @ 09:39:31)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: