Första stegen??

Nu ikväll testade jag om han kunde gå mellan soffbordet och soffan..Han har ju gjort det innan men då har han ju nått precis så han har haft ena handen i..Men nu flyttade jag iväg bordet och lockade med en flaska..
Då tog han 3 stapplande steg!! vet inte om man kan räkna det som första stegen eftersom det inte kom spontant..Men flera gånger gick han fram och tillbaka och tog 2-3 steg..Så nu dröjer det nog inte länge till..
Vi lyckades fånga det på film men syntes inte så bra från vinkeln Toffi filmade så ingen mening att lägga ut något klipp.

Imorgon är jag ledig och ska på massage..Ska bli riktigt skönt..
Hoppades på sovmorgon men så blir det inte..07.15 kommer rörmockare och snickare hit..
Vi har haft stopp i avloppet i köket och har inte kunnat lösa det själva..Så idag kom det hit en rörmockare..kanon..förutom att ett rör längre in bakom skåpet hoppade isär..Så nu måste dom bryta upp skåpet för att komma fram till det..

Vår hyresvärd som är riktigt knepig vart inte så glad..Vi har ju satt in diskmaskin vilket han OGILLAR skarpt..
han hade frågat rörmockarna typ 5 ggr om det var pga diskmaskinen det hade hänt..och när de för 5:e gången sa:NEJ så gick han med på att de bröt upp skåpet..

Blir tyvärr inga bilder idag..

KRAM

2009-12-08 @ 19:49:37 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Då kanske han springer runt på julafton när vi ses :) Allt bra annars? Skönt med massage, det hade jag med behövt, kanske skulle boka en tid för jag har ett presentkort liggande i lådan :D

Ha det gott och krama Max från oss. Kram kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
magda (2009-12-09 @ 09:17:24)

Härlig Max det går framåt, skönt med massage det

är du värd puss o kram.

Mormor (2009-12-09 @ 10:12:35)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: