Glöggmys med goda vänner

Idag har jag vart ledig..
Tänkte ge mig på en sista sorts julgodis innan glöggmyset ikväll..Förra året när jag gjorde mintkyssar så lyckades jag första omgången men sen gick det inte mer..
Tänkte att jag ger det ett försök idag..och lyckades direkt..så jag gjorde en sats till..och den blev oxå bra..

Blev en väldans massa mintkyssar


Max sitter och väntar på att gästerna ska komma


och bygger lite med klossarna


Uppdukat för glöggfest



Det blev 7 sorters godis till slut..

Chokladkola, knäck, 2 sorters fudge, mozartkulor, mintkyssar och ischoklad




Hjortronglögg..mumma..uppdukat med det fina porslinet..Är sååå glad att jag fick ta över det







Lowe hänger i soffan


Grabbarna med sina mobiler







En trött Lowe längtar efter sängen


Det var riktigt mysigt..Tack alla!!

De ringde från sjukhuset och undrade hur det var med Max..De ville att vi skulle komma dit imorgon för att få utbildning i hur inhalatorn fungerar och få med en hem..Känns jätteskönt..Även fast han verkar bli bättre känns det ändå superbra att ha det hemma om det blir värre igen..

Nu ska jag kika på Pernillas jul..allt för att få lite mer julstämning=9

kram på er

2009-12-02 @ 20:59:06 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Du är otrolig 7 sorters godis,det såg jättegott ut.

Mamma (2009-12-03 @ 09:38:43)

Ser Jätte gott ut.

Anna (2009-12-03 @ 18:35:18)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: