Helg-uppdatering

Nu är det söndag kväll och sitter i soffan med huvudvärk..inge kul alls..

Har vart väldigt lugnt i helgen..Jobbade ju fredag kväll och började tidigt igår..
Det är ju superskönt att få gå hem tidigt men man är så j-la trött på kvällen..

Vi städade ur kylskåpet igårkväll..Slängde allt gammalt och diskade alla hyllor och lådor..Sen begav vi oss av till Lidl och fyllde på igen..Älskar Lidl..För er som inte vart där: GÅ DIT..Det finns en massa gott och billigt är det oxå..Vi handlade nästan 4 kassar fulla..bland annat räkor och det gick inte på mer än 350:-
Jämför det med typ Konsum eller nåt..

Idag var vi och gick med Alex och Spike..Åh vad man saknar honom..Och Max blir helt överlycklig över att se honom..
Toffi lånade med honom hem och begav sig till Ludde för Söndagshäng..Jag och Max åkte hem..
Mamma och Pappa kom på fika och va här några timmar & lekte med Max..
Jag lagade supergod fläskfilégryta med kantareller och pressad potatis till..
Du hade rätt Alex det var grymt gott!!!

Max blir bättre och bättre för varje dag så medicinen hjälper verkligen..
Han är jätteduktig när han tar den



Ser ut som en anka



Nu måste jag sluta för Max är sugen på att pilla på datorn

Godnatt

2009-12-06 @ 19:21:19 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Vilken duktig kille puss o kram.

Mormor (2009-12-07 @ 09:43:22)

haha jag sa ju att det var stor skillnad! Konstigt men sant :)

Vad grym har är lilleman, finaste i världen <3

Alexandra (2009-12-09 @ 22:33:56)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: