Julhelgen

Har inte vart särskilt mycket tid för bloggande..
Julafton var vi i Lessebo..
Juldagen hos Janne och Ann-britt..Toffi åkte in till stan och jag & Max åkte tillbaka till Lessebo och sov där tills idag..
Det har vart kanon men nu är man lagom tjock och trött=)

Här kommer lite bilder

Från julafton i Lessebo:




Kusinerna framför granen


Det var ett gäng med julklappar



Tomten är på besök


Max julklapps-hög


Med sin fina fjällräven-ryggsäck



 Santa-Spike


Santa-Asti


Toffi hugger in på julbordet hos Janne och Ann-Britt


Hemma igen och leker med sina julklappar


Han fick detta bordet plus den blå stolen av g-mormor och g-morfar


Sen fick han lego, parkeringshus plus bilar, lastbil, pussel, kläder, en bil man kan sitta och köra på typ som bobbycar plus en massa annat kul..

TUSEN TACK IGEN ALLA FÖR DE FINA JULKLAPPARNA


I eftermiddag var Tintin och Cai här på fika..Superkul att träffas..Speciellt Tina som jag inte träffat sen i somras eftersom hon bor i Stockholm

(båda ser lika glada ut för att bli fotade)


Nu ska jag bada lilleman sen är det sängdax för honom..Han har vart igång sen kl 12 idag..
Nu till och med springer han fram och snurrar runt runt..

Imorgon ska vi fira kusin Ebba..Det ryktades om tacos..mums härligt med lite variation från julmaten

kram kram



2009-12-26 @ 19:42:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hej Johanna & Max

Joe och jag följer m glädje er blogg. Joe har dock väldigt svårt att låta bli att peka på allting, (på skärmen alltså)Så fort jag sätter mig vid datorn vill han titta på Max. Kul att se alla kända ansikten från julafton. Sitter på jobbet nu och det känns sådär...Alla sov hemma när jag smög iväg imorse. Först fick jag skotta mig ut. Kram på er och god fortsättning. /Mia

Mia Wahlund (2009-12-28 @ 09:02:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: