Julstämning på hög nivå

Julmusiken rullar

Adventsljusen är tända


Jag gör julgodis - mandlar från barcelona


OCH UTE SNÖAR DET=)


UNDERABRT!!!!!!!!!!!

Näst på tur är ischoklad med mintsmak..
Mandlarna är rostade i ugn-inklädda i nougat för att sedan rullas i kakao och kanel..gott..
men detta ska inte ätas av före julafton..får se hur bra jag lyckas..

Tänkte jag ska göra vit tryffel med kanel och lingon oxå..det är hur gott som helst om man gillar vit choklad..
men det får bli senare i veckan..Börjar jobba vid 13..
Det börjar märkas nu att folk handlar julklappar..Mer och mer folk som fikar sent på kvällen..
Tack och lov är vi en extra som stänger på kvällarna iallafall..

Nu ska jag hälla upp ischokladen i formar

KRAM

2009-12-15 @ 11:40:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: