Alla hjärtans dag

Har haft en mysig dag..Vi var med mina föräldrar och Toffis Janne(max farfar) och hans mammai Kosta..shoppade och åt lunch..riktigt mumsig varmrökt lax..Blev en del shopping faktist..en underbar polarn o pyret tröja..till mig faktist..vit med svarta ränder..myspys,,sen självklart lite till Max.. De stannade på fika i Lessebo innan de begav sig vidare till Växjö medans jag och Max stannar här över natten..börjar känna mig lite krasslig..ont i halsen och trött i kroppen..så då är det skönt att bli lite bortskämd och få hjälp med Max...ser fram emot en skön natts sömn..som sagt är mina förärldrar världens underbaraste som tar hand om Max på nätterna då vi sover här..Han är ju stor kille nu och sover oftast hela nätterna men ibland vaknar han..och det är skönt att kunna få sova en hel natt..

Vi kikade på melodifestivalen..tråkigt som vanligt men ändå sitter man bänkad där..tyckte väl ändå att Måns var bäst..

Nu ligger Max och sover i mormors knä och jag ska nog ta och krypa ner i sängen..hoppas ni har haft en mysig alla hjärtans dag...Det är så roligt att höra att så många är inne och läser bloggen..trodde jag inte:-)
kram på er


2009-02-14 @ 21:56:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: