Bebis-besök

Idag var det vår tur att bjuda på fika




 8 mammor med barn--fullt hus

Max och Elias





Bebisar på rad


Max däckade sittandes


Alla kompisar har gått hem


När alla hade gått efter 3 timmar sov Max gott..vi gick en liten runda sen kom gudmor Alexandra och hälsade på.lite fika till..ja knäckebröd til mig eftersom jag inte hade några kakor hemma...Vi har inte träffats sen i Januari eftersom hon bor i Malmö..men till sommaren flyttar dom hem.( jippi).då kan vi träffas oftare..
Jag bad henne byta kläder på Max då jag fixade mat till honom..
Alexandra lärde mig ett nytt sätt att klä på bodyn: börja nedifrån:-) haha förlåt vännen..var bara tvungen..





Nu är det dax för lite mat..grillade kyckling-klubbor..mums..
tjingeling
hej svejs

2009-02-18 @ 18:19:39 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

haha jag hade en känsla av att den bilden skulle hamna här :) mobbing på hög nivå!!


URL: http://www.brunatanten.blospot.com
alexandra (2009-02-19 @ 13:53:54)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: