Bra start på en bra dag

Tog sovmorgon till 9.30..Vaknade av en leende Max jämte mig i sängen..stiger upp och ser vilket underbart väder det är ute..ser fram emot en härlig frukost i lugn och ro..Toffi åkte precis iväg med både Spike och Max..ska gå runt sjön..så jag håller just nu och lagar till en riktigt god frukost..ska avnjuta mitt te utan stress..underbart..
Blir nog en promenad senare..ikväll blir det matlagning och melodiestival här hemma med några tjejkompisar..
Ska lämna bort datorn till min bror oxå så han kan kika vad som är fel..skönt..


nehe nu ska jag gå och äta

trevlig helg

2009-02-28 @ 10:30:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Synd att vi inte ses ikväll. Hade gärna kommit på mys. Vill du ses ngn kväll i veckan? Kan komma förbi efter jobbet isf. Pusspuss.


URL: http://metrobloggen.se/ikas
Erika (2009-02-28 @ 14:56:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: