BVC

Har varit lite dålig på att blogga sista dagarna..men Max har varit så snäll så jag har passat på att städa..Igår rensade jag ut garderoberna och i förrgår städade jag köket..såååååååååååå skönt..Inte ofta man hinner det..Ja vanliga städningen sköter ju Toffi..men det utöver som man gärna vill men aldrig hinner fixa är så underbart att få gjort..så jag klappade mig lite på ena axeln...

I onsdags var vi på bvc och vägde honom..nu väger han 6900 g och är 62,5 lång...Han fick oxå sin andra vaccinations-spruta..blev jätteledsen först men sen var det rätt lugnt..

Annars har det varit rätt lugna dagar..lite små promenader i snön...just det..kan tipsa om en supergod soppa..såg den på halv 8 hos mig...krämig avocadosoppa..fast jag bara mixade 3 mogna avocado och ca 1 liter grönsakssoppa..lite örtkrydda och svartpeppar..så enkelt..
receptet finns på www.recept.nu 
om ni söker på ljummen avocadosoppa

nu kommer en kompis snart på fika..
hoppas alla får en underbar fredag den 13..köp en trisslott:-)




2009-02-13 @ 11:07:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: