Hälsning till Julia och Mathilda

Vill passa på att hälsa till mina söta kusinbarn Julia och Mathilda Wahlund..och Joe förståss:-) Mamma sa att ni kikade på bloggen ibland så då tänkte jag passa på att hälsa till er..Vad kul att vi träffas i påsk..ni får hälsa till mamma och pappa oxå..

Idag var jag på första hjälpen utbildning inriktad på barn..BVC fixade..det var riktigt intressant..känns skönt att man ändå har ett litet hum om något skulle inträffa...Max mormor och morfar var barnvakt eftersom Toffi var på brasiliansk jujutsu(vet inte hur det stavas:-) )

Kvällen har varit mysig..Bara jag och Max..Toffi är och partajar..Max har varit på strålande humör hela kvällen





Badade honom nyss så nu är han hur gosig som helst..lilla pyamaskillen


han har visst däckat här jämte mig nu i soffan..får nog ta och ge honom lite mat innan han somnar in riktigt så han sover för natten..åt ju senast kl 19 så det börjar väl bli dax..
Imorgon är det söndag= laga mat-låde dag:-) får se vad det blir för något..funderar på att ge mig på någon köttgryta av något slag..
god natt

2009-02-07 @ 22:04:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: